handelsbetingelser

 

Betaling

Sjæl Aarhus modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Sjæl Aarhus bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Sjæl Aarhus leverer dit køb med GLS. Forventet leveringstid er 3-5 hverdage regnet fra ordrebekræftelsens dato.

Leveringsomkostningerne, der forløber sig på 46,- kr. og som er forbundet med dit køb, fremgår af din ordre samt ordrebekræftelse og vil blive opkrævet sammen med din betaling for det købte.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Sjæl Aarhus vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Sjæl Aarhus

Skovvejen 44A

8000 Aarhus C

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@sjael-aarhus.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, ret da henvendelse på info@sjael-aarhus.dk eller tlf. 30609002.

Yderligere kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus, Toldboden 2

8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/